În weekendul de 1 mai, românii au redeschis oficial sezonul de grătare – acel ritual național de socializare, relaxare și, bineînțeles, pofte carnivore. Cu această ocazie, Braun, alături de partenerul său Global Medical Solution și lanțul Carrefour, a transformat complet modul în care privim grătarul, într-o campanie inedită desfășurată în 9 orașe din România.
Sub titlul savuros Raftul de dezvoltare personală pentru bărbați, standurile cu grătare electrice Braun MultiGrill 7 și MultiGrill 9 PRO au fost transformate în biblioteci. Nu oricare, ci unele cu titluri precum „Când corpul spune Nu m-am săturat”, „Toate cefele sus”, „Atomici Habits”, „Arta subtilă a marinării” sau „În căutarea micului pierdut”. Campania a adus un omagiu subtil umorului masculin și a grătarului ca formă de terapie modernă.
„Pe lângă rolul terapeutic al grătarului, cred în rolul terapeutic al umorului”, a spus Raluca Eftimie, Group Creative Director Saatchi & Saatchi. „Campania Braun este un pamflet menit să aducă oamenii împreună și să le amintească că avem încă destule lucruri care ne unesc.”
Grătarele electrice din gama Braun MultiGrill au fost prezentate drept unelte de dezvoltare personală – cu deschidere ca o carte, 3 moduri de gătire (închis, deschis 180° și cuptor) și plăci interschimbabile. Perfecte pentru „lecturi” delicioase în familie sau între prieteni.
„Am mers pe un design clasic, ca de bibliotecă serioasă, cu miros de carte nouă – adică de mici”, a glumit Dorina Ciorîia, Senior Art Director. Iar Simina Dumitru, Brand Manager Braun & Kenwood, a completat: „Am vrut să combinăm pofta de gătit cu pofta de lectură – pentru că și sufletul are nevoie de hrană.”
Campania a fost activă în magazinele Carrefour din București, Constanța, Brașov, Iași, Târgu Jiu, Suceava, Galați și Focșani, între 1 mai și 15 august, incluzând demonstrații live și activări digitale, toate centrate pe ideea că grătarul este, în esență, o formă autentică de terapie.
Comentariul va fi postat dupa aprobare