Leo Burnett București a fost desemnată Agenția Anului la ediția din 2025 a competiției Effie Awards România, în cadrul galei organizate vineri seară. Este pentru a șasea oară în ultimii zece ani când agenția primește acest titlu, reflectând o continuitate a performanței în cadrul industriei locale de publicitate.
La această ediție, Leo Burnett a obținut 17 trofee, dintre care 13 premii în competiția principală și 4 premii speciale. Printre acestea se numără Grand Effie pentru campania „Unexpected Heroes” realizată pentru Old Spice, dar și titlurile de Brandul Anului (Salt Bank) și Clientul Anului (Procter & Gamble).
Campanii premiate și categorii acoperite
Premiile obținute de agenție acoperă 11 categorii diferite, inclusiv Branded Content, Marketing Innovation, Finance, Personal Care și Youth Marketing. Campaniile premiate au fost dezvoltate pentru clienți precum P&G, Salt Bank, Pampers, Lay’s și RetuRO.
Lista completă a premiilor include:
- Grand Effie – Old Spice, „Unexpected Heroes”
- 3 premii Gold – Salt Bank (2), Lay’s
- 3 premii Silver – Pampers, Salt Bank (2)
- 6 premii Bronze – Pampers, RetuRO, Salt Bank, Old Spice (3), Lenor
Declarații din partea agenției
Reprezentanții Leo Burnett au subliniat, în declarațiile oferite după gală, importanța colaborării și a înțelegerii aprofundate a nevoilor clienților în contextul actual al industriei.
„Am câștigat 17 premii cu 6 branduri diferite. Sunt campanii vizibile, care au răspuns unor provocări de business concrete”, a declarat Victor Stroe, Chief Strategy Officer & Associate Director Leo Burnett. „Aceste rezultate confirmă direcția în care mergem, într-o perioadă dinamică și competitivă.”
Effie Awards România este una dintre cele mai importante competiții din industria de comunicare și marketing, premiind eficiența campaniilor publicitare în baza rezultatelor obținute.
Comentariul va fi postat dupa aprobare