Flanco își extinde rețeaua: două noi magazine în Timișoara și Orăștie, 36 de locații Smart Discounter

Bogdan Chirea
0


Flanco, primul Smart Discounter electro-IT din România, își consolidează prezența pe piață prin deschiderea a două noi magazine în vestul țării, la Timișoara și Orăștie. Noul magazin din Timișoara, al patrulea din oraș, își deschide porțile pe 28 noiembrie, în incinta Auchan Calea Aradului, în timp ce punctul de vânzare din Orăștie s-a deschis deja, lângă complexul Kaufland. Cele două locații însumează aproximativ 1.000 de metri pătrați de spațiu comercial.


Potrivit companiei, extinderea continuă face parte din strategia de dezvoltare a rețelei în orașe mari și foarte mari, cu o cerere ridicată pentru produse electro-IT și soluții de finanțare flexibile. Noua poziționare de Smart Discounter urmărește să ofere prețuri finale transparente și discounturi considerate „smart”, în locații ușor accesibile pentru clienți.


Investiții accelerate și cel mai amplu plan de extindere din ultimii ani

„În ultimele 12 luni am adăugat peste 12.000 mp de retail Smart Discounter și am accelerat ritmul investițiilor în orașele mari și foarte mari”, declară Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco Retail. Deschiderile din Timișoara și Orăștie sunt parte a unui plan de consolidare a prezenței în vestul țării, în zone cu trafic ridicat și profil de consum specific segmentului electro-IT.


În total, în ultimele 12 luni, rețeaua Flanco a crescut cu 11 locații complet noi și 9 magazine reamenajate, ajungând la 20 de unități care respectă noul concept Smart Discounter și la 12.000 mp de suprafață comercială adăugați în 2025. Extinderea din acest an este susținută de o investiție totală de aproximativ 20 de milioane de lei, fiind cel mai amplu plan de dezvoltare Flanco din ultimii șase ani.


Promoții la inaugurare și campania de Black Friday

Cu ocazia inaugurării, clienții magazinelor beneficiază de reduceri speciale la o selecție de produse, precum și de vouchere în valoare de până la 500 de lei oferite primilor 100 de clienți. Aceste beneficii se adaugă campaniei de Black Friday, care continuă atât online, cât și în magazine, până pe 30 noiembrie.


Printre produsele promovate în această perioadă, la prețuri reduse, se numără:


- Espressor automat Philips EP2330/10 – 1.399 lei (discount 300 lei)
- Mașină de spălat Samsung WW60A3120WE/LE – 1.199 lei (discount 300 lei)
- Smartphone Samsung Galaxy A17 LTE, 4GB RAM, 128GB – 699 lei (discount 300 lei)
- Televizor Ultra HD 4K 125 cm Samsung 50U7022, clasa G – 1.199 lei (discount 600 lei)
- Consolă PS5 Sony Slim Digital Edition 825GB – 1.799 lei (discount 750 lei)


Ofertele sunt disponibile în limita stocurilor, în rețeaua de magazine și online, în perioada menționată de companie.


36 de magazine Smart Discounter în 26 de orașe

Până la finalul anului, Flanco estimează că va ajunge la 36 de magazine care reflectă poziționarea de brand Smart Discounter, răspândite în 26 de orașe din țară. Rețeaua acoperă, astfel, atât centre urbane mari, cât și localități medii, cu potențial de creștere pentru segmentul electro-IT.


Potrivit datelor transmise de retailer, magazinele Smart Discounter Flanco sunt prezente în: Adjud, Arad, Bacău, Brașov, București, Câmpina, Cluj-Napoca, Codlea, Constanța, Focșani, Galați, Giurgiu, Huși, Iași, Orăștie, Pitești, Ploiești, Râmnicu-Sărat, Râmnicu-Vâlcea, Slatina, Suceava, Târgoviște, Târgu-Frumos, Târgu-Mureș, Timișoara și Tulcea.


Servicii disponibile în rețeaua Flanco

Întreaga rețea de magazine Flanco oferă acces la întregul portofoliu de servicii al companiei. Clienții pot opta pentru soluții flexibile de finanțare, pentru un sistem de retur extins la 45 de zile, precum și pentru programul Rabla extins, care permite reciclarea echipamentelor vechi.


Programul Rabla extins oferă reduceri de până la 30% la telefoane mobile și vouchere de 300 de lei pentru achiziția de laptopuri, televizoare sau electrocasnice, la schimb cu echipamente vechi. Aceste opțiuni sunt concepute pentru a facilita tranziția către produse mai noi și mai eficiente energetic, păstrând în același timp un control cât mai bun asupra bugetului familiei.


Prin deschiderea noilor magazine și extinderea rețelei Smart Discounter, Flanco își continuă strategia de a fi prezent cât mai aproape de clienți, cu oferte electro-IT și servicii adaptate nevoilor actuale ale consumatorilor.


Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!