În luna aprilie, Flanco și-a continuat procesul de extindere sub noul concept de Smart Discounter, inaugurând două magazine și reamenajând un al treilea, toate reflectând noua identitate de brand lansată în urmă cu un an. Astfel, rețeaua Flanco a ajuns la 22 de magazine optimizate conform acestei poziționări.
Cel de-al treilea magazin din Iași a fost deschis în centrul comercial Mall Moldova, iar un nou punct de vânzare a fost inaugurat și în Tulcea, în cadrul complexului Winmarkt. În paralel, magazinul din Târgoviște – situat în complexul Muntenia – a fost modernizat și redeschis, orașul având acum trei locații Flanco.
Suprafața totală a celor trei magazine recent inaugurate sau reamenajate depășește 2.000 de metri pătrați, oferind un spațiu generos pentru o gamă variată de produse și servicii.
„Ne concentrăm extinderea în special în centre comerciale cu trafic ridicat, unde clienții pot beneficia de o experiență completă – de la produse tehnologice actuale și promoții avantajoase, până la opțiuni de plată flexibile și programe de tip rabla”, a explicat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.
Cu aceste noi inaugurări, brandul Smart Discounter devine vizibil în 17 orașe din țară. Iași, Tulcea și Târgoviște se alătură altor 14 localități, printre care București, Brașov, Pitești, Suceava și Arad.
Magazinele Flanco din rețeaua Smart Discounter oferă acces la reduceri atractive și servicii precum „Rabla la telefoane”, cu discounturi de până la 30% la smartphone-uri, programul Rabla pentru electrocasnice (voucher de 300 lei), finanțare în rate și retur extins la 45 de zile.
Comentariul va fi postat dupa aprobare