Scuderia Ferrari și HP Inc. au dezvăluit, în ajunul Marelui Premiu de la Miami 2025, o nouă grafică pentru monoposturile echipei, realizată pentru a celebra primul an al colaborării dintre cele două companii. Designul special îmbină roșul emblematic Ferrari cu accente de alb și albastru electric, culori reprezentative pentru HP, fiind aplicat cu ajutorul unei tehnologii sustenabile dezvoltate împreună.
Echipele de inginerie din Maranello și Barcelona au colaborat pentru a proiecta o folie inovatoare care acoperă parțial monopostul SF-25. Aceasta este cu până la 14% mai ușoară, cu 17% mai subțire decât versiunile anterioare, are o rezistență termică superioară, nu conține PVC și este complet reciclabilă. Aplicarea a fost realizată cu cea mai nouă tehnologie latex de la HP.
Pentru prima dată în istoria echipei, caroseria prezintă elemente grafice asimetrice. Accentele albastre sunt vizibile pe aripile față și spate, iar roțile vopsite în alb completează noul look. Roșul rămâne, însă, dominant.
Pe lângă design, parteneriatul aduce beneficii concrete pentru activitatea echipei, prin implementarea echipamentelor HP – de la laptopuri și monitoare până la stații grafice și imprimante – în sediul Ferrari și în zonele de lucru mobile, crescând eficiența operațională și colaborarea.
„Colaborarea noastră cu Ferrari este o dovadă a modului în care HP depășește limitele posibilelor inovații”, a spus Enrique Lores, CEO HP. Benedetto Vigna, CEO Ferrari, a adăugat: „Din momentul lansării parteneriatului, la Miami 2024, am constatat o aliniere profundă a valorilor noastre – de la oameni la tehnologie și excelență.”
Despre Scuderia Ferrari HP
Cu o istorie de peste 70 de ani în Formula 1, Scuderia Ferrari este cea mai titrată echipă din competiție, având 16 titluri la constructori și 15 la piloți. Nume precum Michael Schumacher sau Niki Lauda au contribuit la moștenirea unei echipe sinonime cu performanța, pasiunea și inovația.
Comentariul va fi postat dupa aprobare