Retailerul electro-IT Flanco continuă în luna aprilie extinderea rețelei sale de magazine sub poziționarea Smart Discounter, prin deschiderea a două noi spații comerciale și reamenajarea unui al treilea. În acest fel, rețeaua a ajuns la 22 de locații care reflectă noua identitate de brand, lansată în urmă cu un an.
Una dintre cele mai recente inaugurări este magazinul Flanco din Mall Moldova, cel de-al treilea din municipiul Iași. Un alt magazin a fost deschis în Tulcea, în cadrul complexului Winmarkt. În paralel, unitatea Flanco din centrul comercial Muntenia, din Târgoviște, a fost reamenajată conform noului concept și redeschisă publicului. Târgoviște devine, astfel, un alt oraș cu trei puncte de vânzare ale retailerului.
Cele trei spații comerciale nou adăugate au o suprafață totală de aproximativ 2.000 metri pătrați.
„Strategia noastră de extindere vizează în mod prioritar centrele comerciale cu trafic intens și suprafețe mari, unde putem oferi clienților o experiență de cumpărături completă și accesibilă – de la tehnologie de ultimă generație și oferte smart, până la instrumente diverse de plată sau programe tip rabla, prin care clienții noștri pot accesa reduceri suplimentare consistente”, a declarat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.
Numărul orașelor în care Flanco aplică noua sa identitate vizuală și comercială urcă astfel la 17. Pe lângă cele mai recente – Iași, Tulcea și Târgoviște – se regăsesc: București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea, Huși, Arad, Râmnicu-Sărat și Giurgiu.
Magazinele din rețea pun la dispoziția clienților nu doar acces la oferte și reduceri, ci și servicii precum „Rabla la telefoane”, cu discounturi de până la 30% în schimbul unui telefon vechi, „Rabla pentru electrocasnice”, cu voucher de 300 de lei, soluții de finanțare și retur extins la 45 de zile.
Comentariul va fi postat dupa aprobare