easySales: Creștere de peste 10% a comenzilor în prima jumătate a anului. Trendyol și FashionDays, lideri la ritm de evoluție

Bogdan Chirea
0

La finalul lunii iunie, numărul de comenzi înregistrate prin platforma easySales a fost cu 10,94% mai mare decât în prima lună a anului. În zona marketplace-urilor, cele mai rapide creșteri le-au înregistrat noii veniți în ecosistem – Trendyol și FashionDays.


Potrivit lui Ciprian Cazacu, CEO și cofondator easySales, datele din primele șase luni confirmă un apetit constant pentru achiziții prin marketplace-uri consacrate pe piața locală, dar și o accelerare a vânzărilor pe noile platforme integrate. În același timp, tot mai mulți comercianți își listează produsele în marketplace-uri, ceea ce le deschide canale rapide și eficiente de vânzare. În această toamnă, compania va prezenta o nouă radiografie a pieței românești de eCommerce, în cadrul evenimentului eCommerce Talks by easySales.


Trendyol a înregistrat o creștere de 2316,8% a numărului de comenzi la final de iunie față de ianuarie, iar FashionDays un avans de 1121,5%. Printre marketplace-urile consacrate, Altex a crescut cu 22,31%, iar Decathlon cu 22,06%. Liderul pieței, eMag, a consemnat o ușoară scădere de 3,02% în aceeași perioadă.


Vânzările prin intermediul site-urilor proprii ale comercianților au crescut cu 23,2% la final de iunie față de ianuarie. În privința produselor listate, Trendyol a avut aproape de 30 de ori mai multe în iunie, iar FashionDays de opt ori mai multe. Printre evoluțiile remarcabile se numără Flanco (86,93%), Altex (57,40%), Pepita (36,92%), Decathlon (22,47%), Okazii (21,35%), Cel (21,13%), Vivre (13,23%), Elefant (12,56%) și eMag (16,07%).


La final de iunie, prin easySales s-au emis cu 23% mai multe facturi și s-au automatizat cu 21,85% mai multe AWB-uri comparativ cu ianuarie, indicând o creștere susținută a consumului.


A șasea ediție a evenimentului eCommerce Talks by easySales va avea loc pe 25 septembrie, la Aula Magna a Universității Politehnice București, reunind 700 de participanți și 40 de expozanți. Programul include prezentarea noii Radiografii a eCommerce-ului din România, discuții despre inteligența artificială și masterclass-uri dedicate temelor actuale. Printre parteneri se numără FAN Courier, The Marketer, Compari, Innoship, Aqurate, Skroutz, Mavericks, Upswing, MerchantPro, Digital Kitchen, Helpship, eSputnik, PayPoint și FlyFlow.




Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!