TLC devine free-to-air în UK & Irlanda din ianuarie 2026 iar HGTV se închide

Bogdan Chirea
0



Warner Bros. Discovery (WBD) relansează TLC ca post free-to-air (FTA) în Regatul Unit și Irlanda, începând din ianuarie 2026, cu o strategie care combină un portofoliu mărit de producții originale britanice cu un prime-time ancorat în seriale americane consacrate.


Scripted „cushion” în prime-time

TLC va aduce în grila FTA un pachet de comedii de studio cu tracțiune puternică la public, pe care WBD îl descrie drept cel mai mare ordin de conținut scripted pentru portofoliul său FTA din UK de până acum:

  • The Big Bang Theory
  • Young Sheldon
  • Georgie & Mandy’s First Marriage (noul spin-off)
  • Mike & Molly


Programe & entertainment factual

Pe lângă comediile americane, TLC își împrospătează zona de divertisment factual și panel-show:

  • Mock the Week – revine într-o versiune nouă, produsă de Angst;
  • Zero Stars – noul format frontat de Roisin Conaty și Sara Pascoe, un tur global prin „cele mai prost cotate” locuri;
  • rămân în grilă francize TLC definitorii: Dr Pimple Popper, My 600lb Life, 90 Day Fiancé (inclusiv spin-off-ul UK).


Schimbări în portofoliul FTA din UK - HGTV se închide

Relaunch-ul TLC face parte dintr-o rearanjare mai amplă a ofertei FTA WBD din UK:

  • Really va absorbi o selecție curatoriată de titluri HGTV;
  • canalul HGTV se va închide ca post TV liniar în UK, programele continuând să fie disponibile pe discovery+;
  • portofoliul FTA 2026 va include șase servicii: Quest, Quest Red, Food Network, DMAX, Really și noul TLC.


Context comercial & distribuție

Mișcarea este sincronizată cu noul aranjament de vânzări publicitare prin care inventarul WBD din UK & Ireland intră sub Sky Media din ianuarie 2026. În paralel, WBD își continuă strategia de simplificare a portofoliului (brandurile Eurosport din UK au fost integrate în TNT Sports mai devreme în acest an) și pregătește lansarea Max pe piața britanică în 2026.


Poziționare pe piața din România

Pentru evitarea confuziilor, Warner Bros. Discovery a transmis pentru Pagina de Media că modificările anunțate pentru Marea Britanie nu afectează piața locală:

„Business-ul de televiziune este unul dinamic, iar strategia se adaptează de la țară la țară, în funcție de specificul fiecăreia. În România nu avem planuri de a aduce astfel de modificări. Televiziunile TLC și HGTV vor continua să aducă telespectatorilor noștri conținutul de tip reality cu care sunt obișnuiți.”


Ce urmează

WBD va comunica mai aproape de lansare poziția de canal și grila primei seri pentru TLC FTA în UK & Ireland.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!