Agenția independentă de publicitate Cohn & Jansen Creative Network a fost desemnată cea mai eficientă agenție din România în clasamentul Effie Index 2024, publicat pe 5 iunie 2025. Agenția a reușit să se claseze pe locul al treilea în Europa în rândul agențiilor independente, depășind nume consacrate din industrie și confirmând astfel performanțele obținute la edițiile recente ale competiției Effie România.
Cohn & Jansen a devansat agenții precum Jung von Matt din Hamburg și Mother din Londra, demonstrând că excelența creativă și eficiența campaniilor nu sunt doar rezultate izolate, ci parte integrantă din cultura organizațională a agenției. În plus, agenția ocupă locul al șaptelea în clasamentul general al agențiilor din Europa (incluzând și rețelele internaționale) și locul 40 la nivel mondial, o realizare remarcabilă atât pentru Cohn & Jansen, cât și pentru industria locală de publicitate.
„Anii trecuți au fost extraordinari din punctul de vedere al sinergiei în echipa noastră internă, dar și în relația cu clienții, care ne-au acordat mereu încredere”, a declarat Diana Crâșmariu, General Manager al Cohn & Jansen Creative Network. „Prezența noastră atât de sus în clasamentele Effie Index la nivel global și european ne onorează și ne obligă să păstrăm aceleași standarde și pe viitor.”
Clasamentul remarcabil obținut de agenția din România reflectă rezultatele campaniilor de succes desfășurate în 2024. Printre acestea se numără:
Wrong Labelling, campanie dezvoltată pentru AQUA Carpatica Flavours, care a marcat lansarea unui nou produs și a câștigat Grand Effie și două trofee Gold în România, la categoriile Beverages Non-Alcohol și Marketing Disruptors.
BCR – Free to be yourself, campanie axată pe educația financiară, recompensată cu un Gold la categoria Financial Services și un Bronze la competiția Effie Europe „Best of the Best”. BCR a obținut și un Silver la categoria Sustained Success, cu platforma „Pentru o Românie inteligentă financiar”.
Save & back-up your home, prima colaborare a agenției cu Omniasig Vienna Insurance Group pe tema asigurărilor facultative de locuințe, premiată cu un Bronze la Effie România.
Teach for Romania – Book Heroes vs. Funcțional Literacy, campanie distinsă cu Gold la categoria Positive Change: Non-profit, dedicată recrutării de profesori pentru comunități vulnerabile.
Indicele Effie evaluează eficiența marketingului prin analiza rezultatelor campaniilor finaliste și câștigătoare din competițiile Effie Awards desfășurate în întreaga lume. Clasamentele din 2024 includ performanțele din perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2024, iar scorurile sunt stabilite în funcție de rezultatele obținute la nivel național, regional și global.
Agenția Cohn & Jansen Creative Network, activă de peste două decenii în România, și-a consolidat reputația prin proiecte creative și eficiente, recunoscute atât la nivel local, cât și internațional. Performanța din Effie Index 2024 confirmă profesionalismul și capacitatea echipei de a livra „Idei care Funcționează”, consolidând poziția agenției în industria publicității din România și Europa.
Comentariul va fi postat dupa aprobare